hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > کهگیلویه و بویر احمد| شهادت سردار سلیمانی باعث وحدت ایران اسلامی و ملت‌های مسلمان می‌شود

کهگیلویه و بویر احمد| شهادت سردار سلیمانی باعث وحدت ایران اسلامی و ملت‌های مسلمان می‌شود

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهادت سردار سلیمانی به دست شیطان بزرگ باعث انسجام ملی و وحدت در ایران اسلامی و ملت‌های مسلمان خواهد شد.

 احد جمالی در گفت‌وگو با ایسنا افزود: سردار سلیمانی در بین اقشار مختلف مردم از محبوبیت شدید و خاصی برخوردار بود. او اظهار کرد: علت محبوبیت سردار حاج قاسم سلیمانی این بود که از جنس مردم، انقلاب و دفاع مقدس بود و شخصیت حاج قاسم سلیمانی نه‌تنها در سطح ملی بلکه در سطح بین الملی از محبوبیت خاصی برخوردار بود و حرکت‌های خالصانه‌ای داشت. معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: شهادت سردار سلیمانی به دست شیطان بزرگ باعث انسجام ملی و وحدت در کشور ایران اسلامی و ملت‌های مسلمان خواهد شد.

جمالی تصریح کرد: شهادت سردار سلیمانی باعث برچیده شدن پایگاه‌های استکبار جهانی و شیطان بزرگ در منطقه خواهد شد. او ادامه داد: ترامپ به‌عنوان مدیر ارشد شیطان بزرگ صداقت و پاکی، جوانمردی را برنمی‌تابد و دنبال رذایل و خبائث خودش است و دشمنی و عمق کینه خود را با دستور این اقدام نشان داد که قطعا باعث نابودی خود آن‌ها خواهد شد. معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: اظهارات مقامات کاخ سفید درباره مذاکره با ایران پس از شهادت سردار سلیمانی نشان از بیگانگی آن‌ها از افکار عمومی ایران اسلامی دارد. مقامات آمریکا بر اساس عقلانیت تصمیم نمی‌گیرند. جمالی تأکید کرد: لازم است که برنامه‌های مناسب و گام‌های عقلانی در رابطه به کاهش تعهدات برجامی برداشته شود و به احساسات پاک نشاءت گرفته از شعور مردم باید جواب داده شود. او بیان کرد: با شهادت سردار سلیمانی معادلات سیاسی در منطقه قطعا به ضرر آمریکا خواهد بود که در عرصه بین‌الملل این مسئله مشهود است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد